عدالت در بشاگرد زنده به گور شده است/چرا این همه بی تفاوت هستید؟؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 تير 1396
بازدید : 203
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مسیر ارتباطی جاسک به بشاگرد جاده ای بسیار نامناسب و غیر استاندارد که گویا با گذشت سالها هنوز اندرخم تدبیر مسئولان داعیه دار پیشرفت باقی مانده است و همچنان موجی از نارضایتی مردم را بهمراه دارد.

به گزارش عصر بشاگرد؛ اینجا بشاگرد است؛ همان منطقه ای که سالها در محرومیت و فقر شدید به سر می برد و مردمان آن با انواع مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره مواجه بوده اند و هم اکنون با گذشت چندین سال از شهرستان شدن این منطقه حرف ها و شعارهای متفاوتی در زمینه توسعه و پیشرفت از سوی مسئولین این شهرستان و حتی استان شنیده می شود،

می گویند بشاگرد پیشرفت کرده، تغییر و تحولاتی در آن صورت گرفته و کارهای زیادی انجام شده است بله نمی توان منکر آن شد و خدمات دولت را نادیده گرفت، کارهایی انجام شده و تغییراتی صورت گرفته اما سوال اینجاست که با وجود و بیان این همه شعار در منطقه آیا آن خدمات توانسته اند رنگ و بوی چهره محرومیت را به حداقل برسانند؟ آیا توانسته  مردم را از فقر شدید نجات دهند و یک زندگی متوسط همراه با امکانات اولیه زندگی داشته باشند؟

 

امکانات اولیه رفاهی یک زندگی ساده چیست؟ جاده مناسب، برق، آب، مدرسه، خانه بهداشت، درمانگاه، بیمارستان و بسیاری از موارد دیگر که شامل یک زندگی ساده می شود.

بله در جاهایی از بشاگرد این موارد مشاهده می شود اما چگونه؟ ناقض و نامناسب، و جاهایی از این منطقه این گونه موارد مشاهده نمی شود و مردم بعضی روستاها از آنها بهره مند نیستند، و با مشکلات فراوانی مواجه هستند  که مهمتر از همه وجود یک جاده مناسب برای هر شهروندی است، خصوصا مردم بشاگرد که بیشتر کارهای اداری و خریدهای زندگی خود را در شهرهای همجوار انجام می دهند که در این میان میتوان به جاده جاسک-بشاگرد اشاره ای کرد.

 

 
مسیر ارتباطی جاسک به بشاگرد جاده ای بسیار نامناسب و غیر استاندارد است که مردم و بویژه رانندگان این مسیر را برای تردد به جاسک و بشاگرد با مشکلاتی مواجه کرده به گونه ای که به تعداد دفعات نه چندان اندک مشکل این جاده از طریق سایت ها، بلاگ های محلی و حتی خبرگزاری ها منتشر شده و به گوش مسئولین به خواب فرو رفته، رسانده شده اما کو گوش شنوا و چشم بینا؟

چرا این همه بی تفاوت هستید؟؟
اگر اندک نگاهی به اکثر جاده ها بشاگرد بیندازید و با دقت بیشتری به عمق آنها پی ببرید متوجه می شوید که این جاده ها از نظر زیر ساخت نه تنها استاندار نیستند بلکه نامناسب ترین و غیر استاندارد ترین جاده کشور را در بشاگرد می توان مشاهده کرد.

این روزها جاده ها و روستاهای این منطقه صرفا منبع و درآمدی برای پیمانکاران جاده ای شده اند…. چرا؟؟؟

آیا تغییر دادن نام یک منطقه از بخش به شهرستان پیشرفت و توسعه محسوب می شود؟ ارتقاء یک بخش محروم به شهرستان بدون خدمات و تلاش دلسوزانه مسئولین شعاری بیش نیست زیرا زمانی که حتی یک جاده استاندارد و مناسب برای رفاه حال شهروندان و اهالی آن منطقه وجود ندارد که براحتی بتوانند در آن جاده تردد کنند و بتوانند مایحتاج زندگی خود را تامین کنند چگونه می توان گفت که آن منطقه پیشرفت کرده است در صورتی که نه تنها شهروندان بلکه خود آن شهرستان یا منطقه همچنان در محرومیت هایی که تمام نشدنی است دست و پنجه نرم می کند.

 جاده جاسک- بشاگرد جاده ای بسیار نامناسب و غیر استاندارد که گویا با گذشت سالها هنوز اندرخم تدبیر مسئولان داعیه دار پیشرفت باقی مانده است و همچنان موجی از نارضایتی مردم را بهمراه دارد.

 
بشاگرد با شعارها و وعده های توخالی در عین بی عدالتی محض به پیشرفت و توسعه ای که باید در آن حاصل شود، نخواهد رسید بلکه بشاگرد برای رسیدن به پیشرفت واقعی و توسعه ای که حق آن است نیازمند مسئولانی دلسوز، متهعد، کاردان و خدا ترس است، مسئولانی که هدفشان فقط خدمت به مردم بشاگرد نه خدمت به جیب نازنین و مبارکشان!

 

عدالت در بشاگرد زنده به گور شده است!

حال و روز بشاگرد در این روزها گواه این حقیقت می باشد که عدالت در بشاگرد زنده به گور شده است لذا باید از مسئولین استانی پرسید که بشاگرد تا کی باید زیر خط فقر رفاهی باشد؟؟؟

جناب آقای ذوالقدر، نماینده مردم شرق استان هرمزگان ،بشاگرد نیاز به توجه ویژه دارد!!!

فرماندار بشاگرد! چرا در مقابل مشکلات مردم سکوت کرده اید،اگر نمیتوانید دادرسی کنید بسم الله میدان را برای افراد فعال باز بگذارید!

با وجود خدمات انجام شده و شعار های شنیده شده در این منطقه هنوز راه طولانی برای یک تحول و پیشرفت مناسب و خدا پسندانه در پیش داریم که در این میان فقط همت و تلاش بی وقفه مسئولین استانی، شهرستان و حتی کشوری را می طلبد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: هرمز




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: مکران , جاده غیراستاندارد , نامناسب , بشاگرد , مسئولان داعیه دار , عدالت , بشاگرد , نماینده مردم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 591
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2158
بازدید ماه : 2102
بازدید کل : 127235
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com